Norra teedevõrk on jagatud kategooriatesse maksimaalse lubatud massi ja mõõtmete järgi. Siin loetletud lubatud maksimaalne kaal kehtib BK 10/50 , 19,50 m klassifikatsiooniga teedele.
Maksimaalne laius | |
mootorsõiduk/haagis | 2,55 m |
mootorsõiduk kontrolltemperatuuril | 2,60 m |
Maksimaalne pikkus | |
mootorsõiduk /haagis | 12,00 m |
liigendsõiduk | 17,50 m |
autorong | 19,50 m |
puiduveoks kohandatud mootorsõidukid | 24,00 m |
EMS (European Modular System) kombinatsioonide maksimaalne pikkus | 25,25 m |
45 ft pikkuse konteineri vedamisel ühendvedudel (18,60 m külglaaduritega) | 17,65 m |
Maksimaalne teljekoormus | |
mittevedav telg | 10,00 t |
vedav telg | 11,50 t |
Maksimaalne lubatud kaal | |
kaheteljeline mootorsõiduk | 19,00 t |
kolmeteljeline mootorsõiduk | 26,00 t |
neljateljeline autorong | 39,00 t |
viieteljeline ja enam autorong, liigendsõiduk | 46,00 t |
autorong viis telge ja rohkem: 46 - 50 t; viieteljeline (3 + 2): 46 t; viieteljeline (2 + 3): 47 t; kuueteljeline: 50 t; puiduvedu vahemikus 19,5–24 m, teljevahega vähemalt 19 m: 60 t. | |
Liigendsõiduk, viis telge ja rohkem: 46 - 50 t; viieteljeline [(2 + 3) fikseeritud]: 43 t; viieteljeline (2 + 3 [tandemteljega, mille telgede vahekaugus on 1,30–1,79 m, millele järgneb juhttelg rohkem kui 1,79 m kaugusel, kui vähemalt fikseeritud telgedel on kaksikrattad]): 46 t; viieteljeline (3 + 2 [telgede vahekaugus 1,30–1,79 m]): 43 t viieteljeline (3 + 2 [telgede vahekaugus ≥ 1,80 m]): 46 t; kuueteljeline (3 + 3): 50t | |
eritingimustel EMS (European Modular System) kombinatsioonide maksimaalne kaal | 60,00 t |
Allikas: IRU ja https://www.itf-oecd.org/road-transport-group/weights-and-dimensions/Norway
Uuendatud september 2023